Què he de fer si he estat admès/a?

Què he de fer si he estat admès?

– Rebreu un correu electrònic de l’Ajuntament  amb la carta de pagament.

– En el rebut trobareu la data límit per fer-lo efectiu. Quan el rebut caduca, el sistema informàtic dóna de baixa la sol·licitud.

– Si desitgeu pagar en un caixer, imprimiu-vos la carta de pagament amb el codi de barres i dirigiu-vos a una de les entitats indicades.

– Si voleu fer-lo efectiu mitjançant el TPV (targeta de crèdit) heu de clicar l’enllaç que apareix en el document del correu.

– Després d’haver realitzat el pagament rebreu un correu de confirmació de l’Ajuntament. El vostre procés d’inscripció ha finalitzat. No cal que ens presenteu el comprovant. Us esperem el primer dia de classe.

-Si no desitgeu formalitzar la matrícula del curs que teniu assignat, us preguem que ens envieu el document  “Renúncia de plaça” ,la qual cosa ens permetrà oferir la vostra vacant a una altra persona.

Encara em puc matricular a algun altre curs?

– Després del període ordinari, obrim les inscripcions FORA DE TERMINI que us permetrà  matricular-vos a d’altres cursos que disposin de places vacants o per restar en llista d’espera.

  • Consulteu el llistat de cursos que impartirem i de les persones admeses en aquesta mateixa pàgina i, en cas que us interessi algun altre curs, ompliu el formulari FORA DE TERMINI en línia. Si hi ha vacants, rebreu la carta de pagament. Si no tenim places disponibles us informarem del vostre ordre a la llista d’espera.