PROCÉS DE MATRÍCULA

PROCÉS DE MATRÍCULA
  • Les sol·licituds d’inscripció es podran sol·licitar en línia des del web : tresroquesmataro.cat , o bé presencialment al CFP Tres Roques, Plaça Canigó, 7.
  • Amb la realització de la inscripció, el vostre correu electrònic passarà a formar part de la base de dades del Centre i serà utilitzat per enviar-vos difusió d’activitats i informació del vostre curs. És important que reviseu possibles errors d’escriptura quan ens el faciliteu i que feu atenció a la vostra safata de correu no desitjat per tal d’assegurar-vos que rebeu correctament les nostres notícies.
  • Les activitats s’adrecen a persones majors de 16 anys.
  • Es poden fer un màxim de 3 sol·licituds  per persona.
  • L’ordre en què es realitza la inscripció és determinant a l’hora d’obtenir plaça. Si la vostra sol·licitud s’ha realitzat correctament, rebreu un correu automàtic de l’Ajuntament que indicarà que heu realitzat el tràmit.***MOLT  IMPORTANT: en cap cas s’ha d’entendre aquest document com una confirmació de plaça. Us enviarem un correu electrònic notificant-vos si heu obtingut plaça provisional o si resteu en llista d’espera. L’ adjudicació de plaça definitiva es produirà quan s’hagi fet efectiu el pagament del taller.
  • Si el nombre de persones inscrites a un curs, no arriba als mínims desitjats, aquest restarà anul·lat.
  • Amb posterioritat a la finalització del procés de matrícula, obrirem les inscripcions FORA DE TERMINI, únicament per completar places vacants o per entrar a formar part de la llista d’espera d’un curs.
  • Consulteu el document “Normativa de devolucions de l’import de cursos” a la pestanya “Inscripcions” del web.
PROCÉS DE PAGAMENT
La carta de pagament s’enviarà per correu electrònic amb la data màxima per fer-lo efectiu. Podeu fer l’ingrés mitjançant aquestes dues modalitats:
  • Imprimiu la carta de pagament amb el codi de barres i dirigiu-vos als caixers de les entitats indicades, o bé, pagueu a través del TPV (targeta de crèdit) clicant on indica el document.
  • Un cop fet efectiu el pagament, rebreu un correu automàtic de l’Ajuntament. El comprovant ens arriba automàticament, de manera que no heu de fer cap més pas ni presentar-nos cap document.
  • Si la sol·licitud de plaça es realitza més enllà de la data límit establerta, el pagament s’haurà de fer en un termini de 48 hores.
  • Consulteu el document “Informació sobre les devolucions de l’import de cursos” .
***MOLT IMPORTANT:
Els documents de pagament esdevenen nuls amb posterioritat a la data límit programada. Si no es realitza el pagament de l’activitat en el termini previst, s’entén que l’usuari es dóna de baixa. En aquest cas contactarem amb les persones que figuren en llista d’espera seguint estrictament l’ordre en què s’han inscrit.