C08.- Parlar en públic i comunicar de manera eficaç

Curs de creixement personal de Tres Roques, amb Pau Mojedano
 
Calendari De 14 de gener a 4 de febrer de 2021
Horari Dijous de 16.30 a 19.30 h
Nº Sessions 4
Formador/a  Pau Mojedano
Preu 31,68 €

Descripció Aquesta acció formativa pràctica vol ajudar les persones a superar les barreres i els bloquejos interns que fan que no comuniquin bé cara al públic o amb d’altres interlocutors. Es tracta que superin aquests límits i que aconsegueixin tenir seguretat i confiança en si mateixos, perquè en la seva comunicació se centrin en el que és essencial, sintonitzin amb l’ audiència o amb qui es relacionin. Es tracta d’expressar les idees de manera enfocada i clara, guanyar confiança i tenir la capacitat necessària per afrontar entrevistes de selecció, presentar idees, vendre projectes, fer trucades telefòniques i reunions amb eficàcia
Objectius

Continguts

Objectius
 Saber comunicar amb tots els nostres recursos davant situacions en les que hem de comunicar de manera eficaç, com per exemple entrevistes de selecció de personal per a un lloc de treball, presentacions de projectes, actes o reunions davant d’una audiència, etc…..
 Saber connectar amb l’audiència i els interlocutors
 Dirigir i mantenir l’atenció quan parlem en públic
 Fomentar l’interès, la comprensió i el record de l’altra part
 Aprendre les claus i l’essència de l’empatia
 Saber treure el millor de tu mateix en cada ocasió que et comuniquis
 Compartir les experiències de forma autèntica, aprenent a ser tu mateix, sense màscares.
 Aportar valor comunicant: no fer presentacions, sinó regals
 Portar més consciència a les teves accions: perquè la clau per comunicar és connectar; i això requereix una gran atenció, dirigida cap al teu interior i cap als altres
 Guanyar confiança i seguretat en tu mateix; llavors et sentiràs més inclinat a abandonar la teva zona de confort i seguir creixent.
 Aprendre a construir relacions de qualitat amb els altres, a comunicar-nos millor en l’àmbit personal i en el treball.
 Expressar les nostres idees de forma clara, convincent i amb impacte, desenvolupar-nos per parlar en públic amb confiança, i aprendre a improvisar.
 Saber gestionar l’estrès i reconduir situacions complexes, aconseguir superar les nostres pors.
 Practicar l’entusiasme, comunicar amb energia i reconèixer els èxits, propis i aliens.
 Estimular i reforçar l’autoconfiança com a base per afrontar amb èxit els nostres reptes personals i professionals.
 Adquirir la capacitat i l’art de sintetitzar en poques paraules i en poc temps l’essència del missatge que volem expressar i traslladar (“Elevator Pitch”)Continguts
I. El Gran Secret de l’Art de Parlar en Públic
II. Parlar en Públic: Habilitat o Art?
III. Com funcionem en la nostra comunicació: Parlem com vivim
IV. Diàleg intern i comunicació externa
V. Les pors al parlar en públic: com vèncer-les
VI. Tu no ets important
VII. Eines per a la gestió emocional
VIII. Autoimatge i autoestima
IX. Marcar la diferència amb la nostra comunicació
X. Guanyar credibilitat en públic
XI. Tenir un discurs poderós
XII. No es tracta de convèncer, sinó d’inspirar
XIII. Les claus de parlar en públic
XIV. El gran objectiu de parlar en públic: la comunicació canvia vides
XV. Com preparar entrevistes de selecció i presentacions amb eficàcia
XVI. Dinàmiques i exercicis, individuals i en grup
Metodologia I la idea es fer-ho amb una sessió divertida, estimulant i inspiradora. I de manera interactiva i pràctica.
El taller consta d’una part informativa i teòrica, però es prioritza la part pràctica i vivencial amb exercicis i dinàmiques, individuals i de grup.
Observacions Públic potencialment interessat:
• Persones desocupades que volen trobar feina, i joves que surten al mercat laboral per primera vegada cercant un lloc de treball
• Persones que es vulguin preparar per a afrontar entrevistes de selecció de personal amb eficàcia
• Persones que necessiten adquirir confiança, seguretat i eficàcia en les converses telefòniques per trobar feina
• Persones amb dificultats de relació; a les que els costa comunicar-se
• Persones en general que vulguin millorar la seva capacitat de relació i comunicació
• Qualsevol persona que formi part d’un equip de treball
• Professionals que liderin o vulguin liderar equips de treball
• Emprenedors, universitaris, persones en general que han de vendre idees o projectes

Inscriu-te