![]()
|
|
Calendari | De 9 d’abril a 21 de maig de 2021 |
Horari | Divendres de 9 a 12 h |
Nº Sessions | 7 |
Formador/a | Cristina Pérez
Ferran Tomás |
Preu | 42,21 € |
Descripció |
¡Descobreix com crear el teu propi ecommerce des de zero i aprèn a vincular-ho amb Facebook i Instagram!Shopify és una de les plataformes ‘ecommerce’ més utilitzades del món. Empreses com: Pdpaola, Hawkers, Red Bull o Los Angeles Lakers, utilitzen aquesta plataforma com a portal de vendes. Aquest curs està destinat a emprenedors i propietaris de petits negocis amb la necessitat de muntar una botiga online, que volen vendre productes o serveis de manera senzilla. Posteriorment, es vincularà amb les seves xarxes socials. Gràcies a Shopify pots implementar un canal digital de venda complementari a la teva botiga física, convertir el teu hobby en un negoci o crear el teu propi sistema de dropshipping. |
Objectius i continguts |
Objectius
Temari
Venda de productes a través de Facebook i Instagram |
Metodologia | Aquest curs es du a terme des de les perspectives de l’aprenentatge significatiu (ubicant els alumnes en el centre del seu procés d’aprenentatge a partir de la realització, en la mida del possible, de projectes personals i/o professionals) i del “learning by doing” (segons el qual l’aprenentatge s’adquereix eminentment des de la pràctica de les matèries corresponents). |
Observacions | Curs recomanat a usuaris que ja han tingut experiència amb Social Ads, que venen productes o serveis, o a aquelles persones que hagin cursat la formació de Community Manager i volen ampliar coneixements. |