A06.- Anglès : gestió comercial

La Laura coordina els grups de conversa creats a l’aula. 

Calendari De 5 d’octubre a 30 de novembre de 2020 (FESTIU: 12 d’octubre)
Horari Dilluns de 17.45 a 19.45 h
Nº Sessions 8
Formador/a  Laura Corzo
Preu 54 €

Descripció L’objectiu d’aquesta formació és que l’alumne sigui capaç de redactar comunicacions empresarials de diferents àmbits de manera adequada i que asseguri una atenció telefònica eficient,  que constitueix la primera imatge de l’empresa.
Continguts Comunicació oral

-Atenció telefònica i connexions

-Gestió de missatges

-Rebre visites i invitar-les a esperar.

-Conversa general per guanyar fluïdesa.

Comunicació escrita

-Correus electrònics o cartes de presentació empresa o productes

-Reserves a hotels /restaurants

-Establiment de reunions

-Correus electrònics o cartes comercials de diferents tipus : d´acompanyament de document, d´avís d´expedició, de reclamació, d´augment de preus, de presentació d’empresa, etc.

Metodologia
  • Conversa general per guanyar fluïdesa
  • Simulació de situacions i problemes quotidians en una empresa amb les consegüents  comunicacions orals i escrites que se’n deriven.
Observacions
  • Curs adreçat a personal administratiu , principalment de PYMES i / o d’àrees comercials que s’hagin de responsabilitzar de l’atenció bàsica al client / proveïdor i a la comunicació administrativa i comercial escrita.
  • És imprescindible tenir un nivell A2, com a mínim.

Inscriu-te Fes una ullada al procés d’Inscripció