Necessiteu arribar a nous usuaris a les xarxes socials? Gràcies a Instagram Ads podreu aconseguir captar nous clients i millorar la interacció entre usuaris i el vostre perfil.
Objectius i continguts
Objectius
Instagram Ads: definició, formats i consells per fer anuncis
Creació de campanyes de anuncis
Estructura: campanyes, audiència i anuncis.
Anàlisi de resultats i optimització de campanyes
Presentació d’ informes de resultats.
Temari
Què és Instagram Ads o publicitat d’Instagram?
Creació i optimització de campanyes i anuncis.
La captació de clients, l’atenció a l’usuari i la venda online amb campanyes d’anuncis
Descobreix les funcionalitats avançades del Business Manager per configurar anuncis a Facebook o Instagram.
Genera informes de les teves campanyes i presenta resultats
Analitza les teves campanyes i compara resultats. Quin ha estat més rendible?
Metodologia
Aquest curs es du a terme des de les perspectives de l’aprenentatge significatiu (ubicant els alumnes en el centre del seu procés d’aprenentatge a partir de la realització, en la mida del possible, de projectes personals i/o professionals) i del “learning by doing” (segons el qual l’aprenentatge s’adquereix eminentment des de la pràctica de les matèries corresponents).
Observacions
Curs recomanat a usuaris que ja han tingut experiència amb Social Ads, que venen productes o serveis, o a aquelles persones que hagin cursat la formació de Community Manager i volen invertir en anuncis.